Garantie
Fietsen
Garantie loopt altijd via onze winkel, als u iets voor
garantie wilt aanbieden kunt u dit in onze winkel aanbieden. Opsturen mag ook,
echter zijn de verzendkosten voor de koper.
Als u met een fiets terug komt voor garantie en u maakt een
afspraak trachten wij de fiets dezelfde dag klaar te hebben.
Garantie of reparaties die door derden worden uitgevoerd
worden niet vergoed.
Defect bij ontvangst
Indien de fiets beschadigd of defect bij u aankomt dient u dit binnen 48 uur
per mail bij ons te melden, inclusief foto's van het beschadigde waarna dit in
overleg naar tevredenheid wordt opgelost.
Onderdelen en accessoires
Op alle onderdelen
en accessoires die je bij Metropool koopt zit twee jaar garantie. Mocht er
binnen de garantietermijn een defect ontstaan heeft u het recht om dit naar ons
terug te sturen.
De aanvraag voor
een garantie verloopt altijd via de mail.
-
U mailt
ons met de omschrijving van het defect.
-
U vermeld
in de mail het bestelnummer, uw N.A.W. gegevens en uw telefoonnummer.
-
U krijgt
van ons een bevestiging en een retourlabel.
-
Nadat wij
het defecte product hebben ontvangen krijgt u van een creditnota of een nieuw
product toegestuurd.
Wij zullen de
klacht binnen 48 na ontvangst afhandelen.