Garantie

Fietsen 

Garantie loopt altijd via onze winkel, als u iets voor garantie wilt aanbieden kunt u dit in onze winkel aanbieden. Opsturen mag ook, echter zijn de verzendkosten voor de koper.

Als u met een fiets terug komt voor garantie en u maakt een afspraak trachten wij de fiets dezelfde dag klaar te hebben.

Garantie of reparaties die door derden worden uitgevoerd worden niet vergoed.

Defect bij ontvangst
Indien de fiets beschadigd of defect bij u aankomt dient u dit binnen 48 uur per mail bij ons te melden, inclusief foto's van het beschadigde waarna dit in overleg naar tevredenheid wordt opgelost.


Onderdelen en accessoires

Op alle onderdelen en accessoires die je bij Metropool koopt zit twee jaar garantie. Mocht er binnen de garantietermijn een defect ontstaan heeft u het recht om dit naar ons terug te sturen.

De aanvraag voor een garantie verloopt altijd via de mail.

-          U mailt ons met de omschrijving van het defect.

-          U vermeld in de mail het bestelnummer, uw N.A.W. gegevens en uw telefoonnummer.

-          U krijgt van ons een bevestiging en een retourlabel.

-          Nadat wij het defecte product hebben ontvangen krijgt u van een creditnota of een nieuw product toegestuurd.

 

Wij zullen de klacht binnen 48 na ontvangst afhandelen.